اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

غربی ها برای اثرگذاری بر ذهن کودکان و نوجوانان بازی های رایانه ای را طراحی کرده اند اما متاسفانه تنها دغدغه ما این است که بگوییم بازی رایانه ای نه کامپیوتری و در عمل فکر و حرکتی نظام مند برای مقابله با اثرات این هجمه ها در ذهن و فکر آینده سازان این مرز و بوم نداریم. در صورتی که مشکل فرهنگی ما این نیست و با این مشغولیت ها در حال ضربه خوردن از سوی غرب هستیم.

این جملات بخشی از سخنان حجت الاسلام محسن وافی،استاد حوزه علمیه قم است که درباره تاثیرات بازی های رایانه ای روی کودکان گفته است.

بازی های متنوع رایانه ای که به اسم سرگرمی به بازار جهانی عرضه می شود چه هدف و مقصدی را دنبال می کند، آیا حقیقتا تنها هدف سرمایه گذاری های هنگفت در این راستا سرگرمی است؟

نظام سلطه جهانی بی دلیل این میزان سرمایه هنگفت را روی این بازی ها متمرکز نمی کند و مسلما مقاصد شومی را از این سرمایه گذاری ها در ذهن پرورانده است آنها برای اینکه روی ارزش ها، احکام و آداب اسلام تاثیرات مخرب بگذارند تا این حد سرمایه گذاری کرده اند.

سران سلطه گر دنیای غرب از آن زمان که از پیشرفت اسلام در جهان ترسیدند 8 برنامه را برای مبارزه با موج اسلام خواهی انتخاب کردند که یکی از آنها استفاده از بازی های رایانه ای بود. اگر از فیلم سینمایی و فضاهای سایبری بگذریم، شبکه های ماهواره ای هم قرار است جوانان ما را تحت تاثیر قرار دهند.

غربی ها برای اثرگذاری بر ذهن کودکان و نوجوانان بازی های رایانه ای را طراحی کرده اند اما متاسفانه تنها دغدغه ما این است که بگوییم بازی رایانه ای نه کامپیوتری و در عمل فکر و حرکتی نظام مند برای مقابله با اثرات این هجمه ها در ذهن و فکر آینده سازان این مرز و بوم نداریم. در صورتی که مشکل فرهنگی ما این نیست و با این مشغولیت ها در حال ضربه خوردن از سوی غرب هستیم.

بازی رایانه ای وارداتی که در آن ارزش ها و قداست های اسلامی ما را زیر سوال نبرند اصلا وجود به عنوان مثال در یکی از آنها از صدای اذان سوءاستفاده می کنند در دیگری باید کودک به اسم امام علی (ع) شلیک کند و نمونه های فراوان دیگر وجود دارد.

آیا واقعا در پس زمینه این کار یعنی مبارزه کودک و نوجوان با نمادهای اسلامی هیچ هدفی نخوابیده است؟ آیا دشمن برای ما دلسوزی می کند و فقط می خواهد نمادهای اسلامی ایرانی ما را در بین کودکان ترویج کند؟ قطعا اینگونه نیست که ما به این بحث دامن بزنیم و بگوییم دشمن هیچ قصد و غرضی ندارد.

 

خانواده و سبک زندگی حاکم بر آن برابر هجمه هایی که بازی های رایانه ای وارد می کنند، چه نقشی می توانند داشته باشند؟

مهمترین خلاء برای یک کودک و نوجوانان عدم همدردی و رفاقت با اعضای خانواده (والدین) است. فرد در سن 10-12 سالگی مهمترین آرزو و خواسته اش این است که او را درک کنند و وقت اضافی او را پر کنند.

خانه های آپارتمانی که هم اکنون وجود دارد امکان بازی های بومی و سنتی را از کودکان گرفته اند، بازی های قدیمی ما مانند هفت سنگ و دیگر بازی ها دارای خلاقیت، سرعت، دقت، تفکر، ایجاد اعتمادبنفس و همکاری مشترک است و آنها با هدف این بازی ها را از ما گرفته اند و گرنه می توان هنوز هم در حیاط آپارتمان ها این بازی ها را انجام داد.

متاسفانه در سال های اخیر والدین برای بچه ها وقت نمی گذارند و می خواهند اوقات فراغت آنها را فقط با بازی های رایانه ای پر کنند، والدین باید به عهدشان درباره بچه ها وفا کنند و برای روح کودکان نیز وقت بگذارند.

در حال حاضر چند درصد از مادران هستند که دست دخترانشان را می گیرند و آنها را با خود به تفریح یا پارک می برند؟ چقدر افکار و عقایدشان را با آنها یکی می کنند و به آنها اجازه می دهند تا تمامی درخواست هایشان را با آنها درمیان بگذراند و از در کنار آنها بودن احساس لذت و آرامش و درک متقابل کنند.

پدرها نیز به همین صورت تا چه حد برای فرزندان پسرشان وقت می گذارند تا آنها به دنبال دوستی های دیگر نروند و ارتباطی که باعث تخریب فکر و ذهن شدن آنها نشود را برقرار نکنند؟ دختران و پسران در سنین نوجوانی اشکالات، سوالات و حرف های زیادی برای بیان کردن دارند وقتی این خلاشان پر شود می بینیم بچه ها با اینکه وقت آزاد دارند خودشان این وقت ها را به درستی پر می کنند.

مهمتر از این موضوع اگر والدین وقت و توانایی اراده همدردی با بچه ها را ندارند چرا سیاست تک فرزندی را در پیش گرفته اند درصورتی که فرزندآوری یکی از آموزه های اساسی دین اسلام است و همواره پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) روی این موضوع مهم تاکید کرده اند. همین بازی ها، فیلم ها و آموزه های غربی است که با کثرت فرزندآوری مخالفند و فرهنگ ما را عوض می کنند.

 

آیا بازی های رایانه ای برای تغییر سبک زندگی کودکان ما نیز برنامه دارند؟

متاسفانه این بازی های رایانه ای در حال تغییر ارزش های ما به ضد ارزش هستند و کودکان را طوری تربیت می کنند که دیگر باورهای موجود در جامعه را رعایت نمی کنند مثل احترام به پدر و مادر که از قدیم الایام برای ما مهم بود و هست اما هم اکنون این حریم ها برداشته شده است. غربی ها برای اینکه با سلاح نتوانسته اند ما را از اسلام و راهمان عقب بنشانند روی افکار و ایده های نسل آینده ما کار می کنند.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,

] [ 19:51 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

به گزارش خبرگزاری شبستان: نیل دونالد والش، نویسنده آمریکایی و مولف کتبی همچون «گفتگو با خدا»، «مراقبه گفتگو با خدا»، «دوستی با خدا» و «وصل با خدا» مدعی است که پس از آنکه تصمیم به خودکشی می گیرد نامه ای خشم آمیز برای خدا می نویسد و سپس ادعا می کند در همین حین ندایی می شنود که ندای خداست!
جالب آن که اینجا شروع پیامبری والش است و اگر 27 جلد کتاب های او را مورد مطالعه قرار دهیم، مشاهده می کنیم ادبیات او پیامبرگونه است و از جانب خدا سه کتاب مهم می نویسد! 
در این کتاب ها او سعی کرده سوالاتی از خدا بپرسد که منحصر به دین نیست و حتی مسائل جدید علمی را هم در بر می گیرد و گفتگوی موهمی با خدا دارد؛ اینجاست که او تصویر جدید از خدای موهم و خیالی ایجاد کرده و تلاش می کند خدای متعالی و بلند مرتبه ای که در ادیان آمده را به خدایی خیالی و احساسی فرو کشد. 
حجت الاسلام رسول حسن زاده، پژوهشگر ادیان و عضو موسسه بهداشت معنوی به تازگی در کتاب " نگاهی متفاوت به افکار نیل دونالد والش" آراء این نویسنده آمریکایی که از سربازان جنگ نرم غرب است را نقد و بررسی کرده است؛ در همین راستا با وی گفتگویی انجام داده ایم که مشروح آن از نظرتان می گذرد:

 

برای ورود به بحث لطفا درباره موضوع کتابی که به تازگی تالیف و منتشر کرده اید، توضیح دهید؟

کتاب "نگاهی متفاوت به افکار نیل دونالد والش" از سری کتاب های نقد اندیشه های رهبران و سرکرده های عرفان های کاذب است که به مباحث و ادعاهای نیل دونالد والش و تفکر نوین می پردازد.
 

این اثر چه تفاوتی با سایر آثاری که در زمینه عرفان های کاذب نوشته شده است، دارد؟
پیش از این نیز کتاب هایی در زمینه عرفان های نوظهور و کاذب مانند اوشو، پائولو کوئیلو و ... نوشته شده اما فضای جدیدی که در این کتاب ملاحظه می شود، نگاه متفاوتی در نقد عرفان های نوظهور است.


از چه زاویه ای؟
ببینید نگاهی که تا کنون به عرفان های کاذب شده، نقد و بررسی پراکنده و قارچ گونه ای بود که بر اساس خاستگاه جغرافیای آن منطقه یا با توجه به نیاز معنویت عصر جدید بوده که مدعیانی بر اساس پیشینه سنتی خود داشته اند. اما در این نگاه جدید با رصدها و مطالعاتی که شده، از نگاه قارچ گونه به نگاه سیستماتیک و شبکه ای وارد شده ایم و به عبارت دیگر وقتی افکار و نظریات نیل دونالد والش نویسنده مشهور آمریکایی (که هنوز در حال تدوین آنهاست)، را دیدم، متوجه شدم او به همراه دوستان و همکاران خود به صورت شبکه ای و منسجم در دل سیستمی خاص کار می کنند که وقتی او آثارش را می نویسد خود را در این سیستم همراه با تفکری نوین معرفی می کند؛ سیستمی که هر فرد در آن شرح وظیفه ای دارد و نقشی برای خود قائل است. 
 

نقش و رسالت نیل دونالد والش در این سیستم چیست؟ آیا به این مطلب اشاره ای شده است؟
بله؛ او رسالت خود را در این سیستم که خود آنها، آن را سیستم معنوی می نامند -اما در واقع سیستمی به ظاهر دینی، سیاسی و اجتماعی است- تغییر باور به خدا در میان مردم، می داند و بیان می کند چاپ کتاب هایم به بیش از 30 زبان دنیا و نشر آن، به من اثبات کرد که توانسته ام مفهوم خدا را عوض کنم.
نگاهی به رزومه این شخص نشان می دهد او یک رهبر کاتولیک یا مدعی و دانشمند یا رهبری از دین خاص که تحصیلات دینی و آکادمیک داشته باشد، نیست، بلکه او تحصیلات آکادمیک خود را رها کرده و به دلیل مشکلاتی که داشته و تصادفی که می کند و زمینگیر می شود، ادعاهای خود را به یک تجربه عرفانی گره می زند که این زندگی نامه پر تنش از سوی هالیوود به صورت فیلم پخش شد و حتی در کشور ما ایران نیاز چندین نوبت از شبکه های تلویزیونی به نمایش درآمد. 
والش پس از اتفاقاتی که برایش روی می دهد تصمیم به خودکشی می گیرد و نامه ای خشم آمیز برای خدا می نویسد و سپس ادعا می کند در همین حین ندایی می شنود که می گوید این ندای خداست!
جالب آن که اینجا شروع پیامبری والش است و اگر 27 جلد کتاب های او را مورد مطالعه قرار دهیم، مشاهده می کنیم ادبیات او پیامبرگونه است و از جانب خدا سه کتاب مهم می نویسد! 
در این کتاب ها او سعی کرده سوالاتی از خدا بپرسد که منحصر به دین نیست و حتی مسائل جدید علمی را هم در بر می گیرد و گفتگوی موهمی با خدا دارد؛ اینجاست که او تصویر جدید از خدای موهم و خیالی ایجاد کرده و تلاش می کند خدای متعالی و بلند مرتبه ای که در ادیان آمده را به خدایی خیالی و احساسی فرو کشد. 
 

به والش در کتاب شما چه نگاهی شده است؟

در این اثر تلاش شده ثابت شود که والش یکی از سربازانی است که در جنگ نرم نقش مهمی به عهده داشته و حساب شده و با وظیفه ای تقسیم شده عمل می کند.
همچنین، در این کتاب نشان داده می شود تفکر نوین در یک استراتژی خاص، اولین فعالیتی که در دستور کار دارد، کمرنگ جلوه دادن ادیان الهی و تغییر باورها است که دین جایگزین به عنوان دین جدید که نسخه اش را خود آنها پیچیده اند و حاکمیت غرب آن در قالب سبک زندگی ترویج می دهد، می نشیند.
والش این کار را در کتاب خود می کند و اولین گام را تغییر باورهای دینی می شمرد و تلاش می کند در جای جای کتاب خود خدای ادیان را خدای خشن معرفی کرده و هر مساله ای که مدرنیته برای بشر ایجاد کرده، تقصیر خدای ادیان بیندازد. او همچنین خود را به عنوان پیامبر منجی معرفی می کند و بارها از زبان خدای خود بیان می کند که من پیامبری هستم و به سوالات بشر پاسخ می دهم. او جهنم و بهشت را انکار کرده و بهشت را در زندگی دنیوی مطرح می کند؛ همچنین والش به سادگی و راحتی اخلاقیات را زیر پا می گذارد و در این سیر او دینی را به تدریج در باور مخاطب می گنجاند و جایگزین دین آسمانی او می کند. این مطالب در بخش اول کتاب بیان شده است.
اما در بخش دوم اصول تفکر نوین که 10 اصل است، واکاوی شده و در خصوص این که برای نهادینه کردن دین جدید که بشر را به تمدن جدید منتهی می کند، سخن به میان آمده است.
در واقع در این بخش افکار والش را بررسی می کند که او مردم را به فرهنگ جدید و تمدنی تازه هدایت می کند که ادعای آن هم معنویت است و طرفدار صلح اما در واقع این مسائل تنها نفس تازه ای به تمدن مدرنیته می دهد تا دوباره این تمدن جان تازه گرفته و معنویت کاذب را به جامعه تزریق کند این در حالی است که تنها چیزی که در کتاب های والش وجود ندارد، معنویت است و او قائل به معنویتی است که تمام ارزش های حاکم در غرب اعم از اباحه گری و مسائل جنسی و به سوال بردن عقلانیت و خدا به بهانه معنویت را ترویج می دهد و همه اینها بازگشت به قهقرای جاهلی است. او تا جایی پیش می رود که خود را رهبر معنوی و کمک کننده بشر در راستای تکامل تدریجی خود و خدا شدن می داند. البته متاسفانه باید گفت آثار والش در ایران بارها به چاپ رسیده است.
 

کتاب " نگاهی متفاوت به افکار نیل دونالد والش" در چند صفحه تدوین شده و کدام انتشارات آن را منتشر کرده است؟
این کتاب در همان طور که اشاره شد در دو بخش با عناوین "عبور از ادیان" و "تفکر نوین جایگزین ادیان اصیل" در 227 صفحه تدوین شده که موسسه علمی پژوهشی بهداشت معنوی آن را به چاپ رسانده است.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,

] [ 19:39 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

قرآن کریم چراغی نورانی است که با وجود گذشت ده ها قرن از نزول آن هنوز مسیر حق طلبان را در طول تاریخ روشن کرده و در آینده هم چنین خواهد بود، در این کتاب آسمانی آینده ای روشن به بشریت نوید داده شده است که با سیطره دین حق و البته توسط امام حق(عج) و یاران صالحش بر تمام جهان محقق می شود.

سوره بقره آیه 269
یُؤتِی الْحِکْمَةَ مَن یَشَاءُ وَمَن یُؤْتَ الْحِکْمَةَ فَقَدْ أُوتِیَ خَیْرًا کَثِیرًا وَمَا یَذَّکَّرُ إِلاَّ أُوْلُواْ الأَلْبَابِ ﴿269﴾
(خدا) به هر کس که بخواهد حکمت مى‏بخشد، و به هر کس حکمت داده شود، به یقین‏، خیرى فراوان داده شده است‏؛ و جز خردمندان‏، کسى پند نمى‏گیرد. 

نکته ها:
1- حکمت را به معنی معرفت و شناخت اسرار و آگاهی از حقایق و رسیدن به حق دانسته اند که خداوند آن را به بعضی از افراد به خاطر پاکی و تقوا و تلاششان عطا می کند تا آنان وسوسه های شیطانی را از الهامات الهی باز شناخته و چاه را از راه و شعار را از شعور تشخیص دهند و این خیر کثیر است.

2- امام صادق(ع) راجع به این قول خدای متعالی؛ "و من یوت الحکمه فقد اوتی خیرا کثیرا" فرمود: مراد از حکمت اطاعت خدا و معرفت امام است.

3- همه دنیا متاع قلیل است ولی حکمت خیر کثیر است پس اگر همه امکانات مادی در راه دست یابی به حکمت و بینش صحیح استفاده شود ارزش دارد.

4- حکمت هدیه ای کلیدی و مادر همه خیرات است هر که آن را به دست آورد چیزهای بسیاری خواهد داشت.

5- هر کسی به ارزش حکمت پی نمی برد "ما یذکر الا اولوا الالباب" دنیاگران برمال و آمار و محاسبات مادی تکیه می کنند و سود و زیان را بر اساس مادیات می سنجند ولی دوراندیشان عاقل و راه شناسان اندیشمند از بعد دیگری محاسبه می کنند.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,

] [ 19:26 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

آیت الله شیخ جعفر سبحانی بعد از ظهر امروز(15تیر) در سلسله مباحث تفسیر قرآن کریم "سوره زمر"، اظهارداشت: این سوره مبارکه درباره توحید پرودگار است و به این می پردازد که این جهان خالقی یگانه دارد که مدبر است و جهان را هدایت می کند.

 

تشریح مراحل آفرینش انسان توسط آیت الله سبحانی

وی در تفسیر آیه ششم سوره زمر، بیان داشت: در این آیه سه محور وجود دارد که یکی آفرینش و اصل خلقت است، دومی آفرینش چهارپایان یعنی آفرینش انعام روی زمین و سومی آفرینش بشر(انسان) است.

 

آیت الله سبحانی در خصوص محور اول تصریح کرد: خداوند همه ما را از یک تن«نفس واحده»(آدم) آفرید، بعد (حوا) همسر آدم را هم از نوع جنس او(باقی مانده گل او) آفرید، در تورات آمده همان دوران هایی را که آفرینش آدم داشته است، حوا هم داشته است، اما حوا از جنس مخالف آفریده شده تا آدم نسبت به او میل به تناسب جنسی داشته باشد.

 

وی بیان داشت: در گذشته تصور می شد فرزند انسان فقط مربوط به مرد است و رحم مادر تنها محفظه ای برای پرورش دادن فرزند می باشد، آن ها فکر می کردند مادر نقشی در بوجود آمدن فرزند ندارد، اما این نظریه از نظر قرآن مقبولیت ندارد، قرآن کریم فرزند را هم جزئی از پدر(اسپرم) و هم جزئی از مادر(تخمک) می داند.

 

آیت الله سبحانی خاطرنشان کرد: بر اساس آیات قرآن فرزند نیمی از پدر و نیمی از مادر است، هم وارث بوده و هم وارث مادر است، در روحیات هم همینطور می باشد و تبعیضی در میان آن ها وجود ندارد.

 

این مفسر قرآن کریم درباره محور دوم آفرینش(چهارپایان) عنوان داشت: قرآن به هر چیزی که در قید نبوده، کشف نشده، اما بعدا آفریده شده باشد، یا از عالم غیب به عالم شهود آمده می گوید "أَنزَلَ"، خداوند متعال چهارپایان را که از وسائل مهم زندگی انسان هاست در هشت زوج اعم از شتر ، گاو ، گوسفند ، بز برای شما از خزاین غیب به جهان شهود فرود آورد.

 

وی تاکید کرد: "أَنزَلَ" یعنی چهارپایان از حالت چموشی به حالت آرامش در آورده شده و به معنی رام کردن است.

 

آیت الله سبحانی درباره محور سوم آفرینش بشر(انسان) افزود: آفرینش بشر یعنی کسانی که الان می چرخند، آتش می افروزند، آدم می کشند و خود را خلیفه الله هم می نامند، این هایی که چنین اقداماتی می کنند خلیفه الله نیستند و خداوند در روز قیامت در مقابل کافران می ایستد و مانع ورود آنان به بهشت خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: آفرینش انسان در سه تاریک خانه است، این ظلمت هاى سه گانه در شکم مادر، رحم مادر و کیسه مشیمه (کیسه مخصوصى که جنین در آن قرار گرفته است) میباشد، که در حقیقت در این سه محفظه انسان را می آفریند و او را "احسن الخالقین" می نامد.

 

آیت الله سبحانی بیان داشت: خداوند متعال مصورعالم بشری است، همه محورهای موجود عالم بشری به ما می فهماند که عالم بشری تنها یک کارگردان می خواهد، خداوند پس از این که انسان را بعد از مشاهده این آثار بزرگ توحیدى به مقام شهود ذات خودش می رساند می فرماید"این است خداوند و معبود و پروردگار شماست و جر او معبودی نیست".

 

وی ابراز داشت: عمده آیات قرآن می خواهد به ربوبیت پروردگار بپردازد و به خالقیت پرودگار نمی پردازد، همه آیات قرآن می فرمایند غیر از خداوند "رَب" دیگری را بر نگزینید، "رَبی" که شما را هدایت و مدیریت می کند تنها خداوند یکتاست.

 

آیت الله سبحانی در پایان یادآور شد: قرآن کریم به خوبی و با استددلال مراحل آفرینش انسان و وابستگی آدم به روح خود را شرح داده است و آن هایی که می گویند انسان از میمون بوجود آمده در غفلت به سر می برند و کفر می گویند.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,

] [ 19:18 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

خبرگزاری فارس: انیمیشن موهن «عایشه و محمد» همزمان با روز استقلال آمریکا به نمایش درآمد/ توهینی دیگر به ساحت پیامبر اعظم (ص)

«عایشه و محمد» ، نام انیمیشن جدید سراسر توهین به اسلام و پیامبر اکرم(ص) است که عده‌ای از فعالان ضد اسلامی اروپا، از جمله «لارس هگارد» ، کاریکاتوریست دانمارکی و طراح کاریکاتورهای توهین‌آمیز به حضرت محمد (ص) و«هنس ارلینگ جِنس»، رئیس سازمان آزادی بیان اروپا اقدام به ساخت آن کرده‌اند.

در این انیمیشن که در نهایت دروغگویی و با نیت سوء تهیه شده است، به طور مستقیم به حضرت محمد (ص) توهین شده و ازدواج او با عایشه به عنوان دختر بچه‌ای 6 ساله زیر سؤال رفته است.

«عمران فراست»، کارگردان متولد پاکستان که هم‌اکنون به عنوان پناهنده در اسپانیا زندگی می‌کند، این انیمیشن را کارگردانی کرده است.

«فراست » سال گذشته نیز انیمیشن «معصومیت جهاد اسلامی» را ساخت، همزمان با روز استقلال آمریکا به نمایش درآورد و در پیامی آن را به قربانیان و بازماندگان حادثه 11 سپتامبر تقدیم کرد.

در انیمیشن «عایشه و محمد»، حضرت محمد (ص)  به ازدواج‌های مکرر با دختر بچه‌های بسیار کم سن و سال و سوءاستفاده از نفوذ خود در بین‌قبایل و همچنین پایبند نبودن به مفاهیم اسلامی و قرآنی متهم شده است.

این انیمیشن  دو روز پیش همزمان با 4 جولای ، روز استقلال آمریکا در آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی به زبان انگلیسی به نمایش درآمد.

این فیلم همچنین قرار است در سطح گسترده‌تری به زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و سوئیسی نیز اکران شود.

از واکنش مسلمانان و گروه‌های اسلامی نسبت به ساخت و اکران این انیمیشن موهن خبری در دست نیست ولی لینک‌های مربوط به انیمیشن در برخی سایت‌ها حذف و اینگونه عنوان شده که این کلیپ‌ها در پی فشار گروه‌های اسلامی حذف شده است.

«فراست»، کارگردان این انیمیشن توهین آمیز ابراز امیدواری کرده که مسلمانان بتوانند در برابر ساخت چنین انیمیشنی منطقی باشند و احساسات او را درک کنند.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,

] [ 19:1 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,

] [ 8:59 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 

 

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,

] [ 8:30 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,

] [ 2:54 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,

] [ 2:43 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

گروه تکفیری داعش که هنوز در شهر موصل واقع در استان نینوا در حال جولان است و مناطقی از این شهر را در تصرف خود دارد، هر روز جنایت جدیدی را در این شهر رقم می‌زند تا بیش از پیش رعب و وحشت را میان مردم عراق ایجاد کند و انتقام پیشروی‌های ارتش و نیروهای داوطلب مردمی را بگیرد. بریدن دست کودکان، تجاوز به زنان شوهردار و دختران، به صلیب کشیدن مخالفان، گرفتن بیعت اجباری برای «ابوبکرالبغدادی»، تعیین مجازات شلاق برای عدم رعایت بدعتهای ایجاد شده در دین مبین اسلام و ....تنها گوشه‌ای از این جنایات است.

این گروه تکفیری اخیرا تصاویری از عملیات تخریب قبور و حسینه‌های در شهر موصل را از طریق اینترنت منتشر کرده است که در ذیل می آید:

 

در این عکس یک شبه نظامی تکفیری داعش در حال سخن گفتن درباره وجوب تخریب قبور و حسینه‌ها در استان نینوا است.

 

تخریب مزار «شیخ فتحی» در شهر موصل

 

تخریب «قبر البنت» در موصل

 

تخریب مزار «شیخ ابراهیم» در ناحیه «المحلییة» در استان نینوا

 

تخریب مزار «احمد الرفاعی» در ناحیه «المحلییة» در استان نینوا

 

بمب‌گذاری و انفجار مزار «ارناؤوط» در شهر «تلعفر»

 

بمب‌گذاری و انفجار حسینیه «القبة» در موصل

 

بمب‌گذاری و انفجار در حسینیه جواد در «تلعفر»

 

بمب‌گذاری و انفجار حسینیه «قدو» در تلعفر

 

بمب‌گذاری و انفجار حسینیه «سعد بن عقیل» در تلعفر

 

بمب‌گذاری و انفجار حسینیه «عسکر ملا» در تلعفر

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,

] [ 1:41 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

رسم کتابخوانی

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 111.4 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم34.9 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 19.6 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 11.6 MB

 

 

محفل کتابخوانی

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 18.2 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم5.8 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 3.6 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 1.9 MB

 

 

صدقه کتاب

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 7.8 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم4.1 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 1.9 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 1.1 MB

 

 

بازار کتاب

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 11.5 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم4.1 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 1.8 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 1.0 MB

 

 

همراه کتاب

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 6.7 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم3.6 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 1.7 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 1003 KB

 

 

زنگ کتابخوانی

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 10.2 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم4.1 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 2.0 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 1.1 MB

 

 

اهمیت کتاب

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 9.7 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم3.2 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 1.7 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 1013 KB

 

 

کتابخوانی تابستانی

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 8.9 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم2.6 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 1.7 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 847 KB

 

 

عرضه کتاب

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 8.3 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم3.4 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 1.5 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 902 KB

 

 

کتابخوانی روزانه

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 11.3 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم4.9 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 2.4 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 1.3 MB

 

 

کتابخوانی کودکان

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 14.1 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم4.4 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 2.0 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 1.1 MB

 

 

هدیه کتاب

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 5.9 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم3.6 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 1.9 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 1.1 MB

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,

] [ 1:12 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده

 

 نیت روزه

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 148.0 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم48.7 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 31.2 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 17.2 MB

 

 

 دومین روز رمضان المبارک

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 108.8 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم44.6 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 28.6 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 15.7 MB

 

 

 سومین روز رمضان المبارک 

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 104.0 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم45.5 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 29.3 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 16.0 MB

 

 

 چهارمین روز رمضان المبارک 

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 109.6 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم46.2 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 29.7 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 16.3 MB

 

 

پنجمین روز رمضان المبارک 

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 108.6 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم44.2 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 28.4 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 15.6 MB

 

 

هفتمین روز رمضان المبارک 

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 112.2 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم45.5 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 29.1 MB

مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp و با حجم 16.0 MB

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,

] [ 1:3 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

همزمان با برگزاری بیست و ششمین همایش گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.


جشن گلریزان هر سال در ماه مبارک رمضان، به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور جمعی از مسئولین و خیرین نیکوکار در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 14 تير 1393برچسب:,

] [ 23:51 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 14 تير 1393برچسب:,

] [ 16:23 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

افراد، مسئولین، خودشان را در معرض نقد و انتقاد قرار بدهند و پاسخگو باشند و پاسخ بدهند و تبیین کنند.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 14 تير 1393برچسب:,

] [ 16:19 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 14 تير 1393برچسب:,

] [ 16:18 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 14 تير 1393برچسب:,

] [ 16:17 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 14 تير 1393برچسب:,

] [ 16:17 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 14 تير 1393برچسب:,

] [ 16:15 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

وظیفه‌ی همه‌ی ما این است که سعی کنیم کشور را مستحکم، غیر قابل نفوذ، غیر قابل تأثیر از سوی دشمن، حفظ کنیم و نگه داریم؛ این یکی از اقتضائات «اقتصاد مقاومتی» است که ما مطرح کردیم. در اقتصاد مقاومتی، یک رکن اساسی و مهم، مقاوم بودن اقتصاد است. اقتصاد باید مقاوم باشد؛ باید بتواند در مقابل آنچه که ممکن است در معرض توطئه‌ی دشمن قرار بگیرد، مقاومت کند بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی علیه السلام،1392/1/1

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 14 تير 1393برچسب:,

] [ 16:12 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 14 تير 1393برچسب:,

] [ 16:11 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

دستگاه قضایی عربستان، شیخ نمر النمر، روحانی شیعه را به محاربه متهم کرده است. وی به اتهام ایجاد ناآرامی و زمینه‌چینی برای دخالت خارجی از تابستان سال ۲۰۱۲ در زندان به سر می‌برد.

 رسانه‌های عربستان گزارش دادند، دادستانی این کشور برای نمر باقر النمر، روحانی شیعه تقاضای حکم اعدام کرده است. النمر که در ماه ژوییه ۲۰۱۲ دستگیر و زندانی شده بود، روز دوشنبه هفته جاری دادگاهی شد.

دادستانی عربستان این روحانی را متهم به "کمک به تروریست‌ها"، "تحریک به اغتشاش" و "محاربه" کرده؛ اتهامی که مجازات آن مرگ و اعدام است.

حکم اعدام برای شیخ نمر باقر النمر در شرایط پرتنشی تقاضا شده است. شیعیان عربستان از دو سال قبل در اعتراض به اعمال تعبیض علیه خود، اعتراضاتی را آغاز کرده‌اند که مرکز آن استان القطیف در شرق عربستان است. در یک درگیری خونین میان پلیس و تظاهرکنندگان در این استان، ۱۶ معترض و یک مامور امنیتی کشته شدند.

دولت عربستان پس از این واقعه، معترضان را به خشونت متهم ساخت. تظاهرکنندگان اما متقابلا نیروهای امنیتی این کشور را متهم به تیراندازی به سوی تجمع مسالمت‌آمیز خود کردند.

شیعیان عربستان می‌گویند که اکثریت سنی این کشور، آن‌ها را به حاشیه رانده‌اند. ۲ میلیون نفر از جمعیت ۵ / ۲۷ میلیون نفری عربستان را شیعیان تشکیل می‌دهند.

نمر النمر در تابستان سال ۲۰۱۲ در العوامیه، شهر مجاور القطیف دستگیر شد. پلیس عربستان می‌گوید وی در زمان بازداشت، در اتومبیل خود، اسلحه داشته و در صدد فرار بوده است. هواداران النمر این اتهامات را رد می‌کنند.

شیعیان عربستان بلافاصله پس از بازداشت النمر به خیابان‌ها ریختند. تنها در همین روز سه نفر از معترضان طی درگیری‌ها کشته شدند.

وزیر کشور عربستان در سال گذشته، فهرستی ۲۳ نفری از افرادی ارائه کرد که به گفته وی در ناآرامی‌های استان القطیف دست داشتند و طبق فرمان "یک قدرت خارجی" عمل می‌کردند. النمر نیز متهم به ارتباط با این افراد در زمان متواری بودن آن‌ها شد.

در حال حاضر ۱۶ شهروند شیعه عربستان به اتهام جاسوسی در زندان به سر می‌برند.

شیخ نمر النمر همچنین به دخالت در امور داخلی بحرین متهم شده است. شیعیان بحرین نیز به سیطره سنی‌ها در حاکمیت این کشور و نادیده گرفتن خود اعتراض دارند. فاصله بحرین با استان القطیف در عربستان حدود ۲۵ کیلومتر است.

۳۷ تن از رهبران شیعی عربستان سعودی در واکنش به اتهامات اخیر دولت علیه معترضان شیعه، بیانیه‌ای صادر کرده و نسبت به تنش‌های فرقه‌ای و مذهبی و نادیده گرفتن مطالبات اصلاح‌طلبانه در این کشور هشدار دادند.

یک مفتی سنی نیز به تازگی از دولت عربستان خواست که یا معترضان شیعه را آزاد کند و خدمات عمومی را بهبود بخشد، یا خطر به خیابان ریختن مردم را به جان بخرد.

عربستان سعودی تاکنون از تندباد اعتراضات مردمی در جهان عرب مصون مانده است. 

 

واکنش نوری همدانی به حکم اعدام شیخ نمر

آیت‌الله نوری‌همدانی با صدور بیانیه‌ای با هشدار به مسئولان سعودی تأکید کرد: علما و حوزه‌های علمیه صدور حکم اعدام برای آیت‌الله شیخ نمر را محکوم کرده و حکم اعدام برای این عالم بزرگ را تحمل نخواهند کرد.

به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید در این پیام بیان کرده است: با کمال تأسف، اخبار ناراحت‌کننده از وضعیت شیعیان عربستان به اینجانب واصل گردید که طرز رفتار مسئولان سعودی نسبت به شیعیان خصوصاً علمای محترم احصا و قطیف موجب تاثر فراوان گردید.

این مرجع تقلید در ادامه پیام خود تصریح کرده است: ما به مسئولین سعودی هشدار می‌دهیم که این‌گونه برخوردهای تند موجب جریحه‌دار شدن احساسات شیعیان در همه جای عالم خواهد شد و حاکمان سعودی باید بدانند راهی به جز پاسخ دادن به مطالبات حقه مردم ندارند و همچنین نهادهای حقوق بشر نسبت به این موضوع نباید سکوت کرده و برای بازگرداندن حقوق از دست رفته مردم تلاش کنند.

وی در بخش پایانی پیامش تاکید کرده است: علما و حوزه‌های علمیه صدور حکم اعدام برای عالم بزرگ آن منطقه، آیت‌الله شیخ نمر را محکوم کرده و حکم اعدام برای این عالم بزرگ را تحمل نخواهند کرد. 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 14 تير 1393برچسب:,

] [ 16:5 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

خبرگزاری فارس: آب، رطوبت سموم دود قلیان را افزایش می‌دهد/ تعویض لب‌گیر قلیان جلوی انتقال بیماری را نمی‌گیرد

خدیجه محصلی در گفت‌و گو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، در مورد شیوع مصرف قلیان در فصل تابستان و در زمان اوقات فراغت جوانان، گفت: ممنوعیت استعمال قلیان طبق قانون مبارزه با دخانیات وجود دارد و در اماکن عمومی مصرف، عرضه و فروش آن ممنوع است.

وی ادامه داد: اینکه تا چه میزان این قانون اجرایی می‌شود موضوع دیگری است که برای اجرای آن همه واحدها باید تلاش کنند، یکی از اقدامات انجام شده در این زمینه ساماندهی عرضه مواد دخانی است که دستورالعمل آن به تصویب رسیده اما به طور کامل اجرایی نشده است.

محصلی گفت: اگر ساماندهی عرضه مواد دخانی اجرایی شود ممنوعیت فروش به افراد کمتر از 18 سال و نخ‌فروشی در اماکنی که پروانه ندارند به راحتی قابل اجرا خواهد بود.

این کارشناس مسئول دخانیات وزارت بهداشت ادامه داد: همچنین بازرسان بهداشتی که بر اماکن عرضه مواد خوراکی نظارت دارند چنانچه در این اماکن تخطی از قانون توسط مردم گزارش شود یا در حین بازرسی‌ها ببینند که مواد دخانی به فروش می‌رسد توسط نیروی انتظامی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی در مورد عرضه قلیان گفت: در حال حاضر بسیاری از مراکز، پروانه فروش قلیان ندارند، غیر مجاز هستند و باید برای آنها فکر اساسی شود تا ممنوعیت عرضه به اجرا درآید.

وی با تاکید بر اینکه خواسته مردم باید منع مصرف قلیان باشد، گفت: متأسفانه مردم آنچنان که باید از مضرات قلیان آگاهی ندارند، بارها گفته‌ایم مصرف یک بار قلیان معادل 70 تا 100 نخ سیگار است اما باز مردم نسبت به آن بی‌توجه هستند.

محصلی گفت: نمی‌گوییم خطر سیگار کمتر است اما به دلیل اینکه در استعمال قلیان پُک‌های عمیق زده می‌شود و مدت زمان زیادی صرف می‌شود، از سیگار خطرناک‌تر است.

کارشناس مسئول دخانیات وزارت بهداشت در مورد تصور مردم از اینکه قلیان اعتیادآور نیست، گفت: ماده مصرفی قلیان توتون و تنباکو است و به دلیل نیکوتین اعتیاد آور است و شرکت‌های دخانی به دلیل همین اعتیاد آوری از جوانان سوء استفاده کرده و مصرف کنندگان را مجبور به استعمال می‌کنند.

وی افزود: در نتیجه مصرف کنندگان قلیان در جایی که مصرف‌ آن برایشان سخت است به طرف مصرف سیگار می‌روند.

وی همچنین در مورد اینکه گفته می‌شود آب موجود در قلیان از مضرات آن می‌کاهد، گفت: آب نقش کاهش دمای دود را بازی می‌کند و در نتیجه رطوبت دود افزایش می‌یابد و باعث تحمل بیشتر ریه‌ها برای استنشاق دود می‌شود اما سموم دود را از بین نمی‌برد.

محصلی همچنین با اشاره به اینکه مونوکسید بیشتری با مصرف قلیان وارد بدن می‌شود، گفت: بیماری‌هایی مثل سل و هپاتیت در مصرف‌کنندگان قلیان به راحتی سرایت می‌کند و تعویض سر قلیان از انتقال این بیماری‌ها جلوگیری نمی‌کند چرا که این بیماری‌ها در داخل لوله قلیان باقی می‌ماند و منتقل می‌شود.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 14 تير 1393برچسب:,

] [ 15:59 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 14 تير 1393برچسب:,

] [ 2:50 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 14 تير 1393برچسب:,

] [ 2:31 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر در سال ۱۳۹۲ گسترش سنت خوب افطاری‌های ساده در مساجد و خیابان‌ها را در ماه مبارک رمضان تحسین کردند و با انتقاد از اسراف و زیاده‌روی در برخی افطاری‌ها فرمودند:

مناسب است سنّت دادن افطاری‌دادن‌های ساده در مساجد و معابر عمومی مورد توجه همه‌ی کسانی قرار گیرد که در ماه رمضان، نیتِ بذل و بخشش و گشاده‌دستی دارند.

به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR از مخاطبان خود می‌خواهد تا تصاویر و فیلم‌هایشان را از «افطاری‌های ساده» در محله یا شهر خود به آدرس info@khamenei.ir  بفرستند تا در این پایگاه اطلاع‌رسانی منتشر شود.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/26872/eftarisade.jpg

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 14 تير 1393برچسب:,

] [ 1:30 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

افسران -  کـــــربلا ﺑـﺎﯾﺪ ﺣـﻔـﻆ ﺷـﻮﺩ..

ﻋـﺮﺍﻗـﯽ ﻫـﺎ امــام ﺧـﻤـﯿـﻨـﯽ ﻧـﺪﺍﺭﻧـﺪ ﮐـﻪ ﺑـﮕـﻮﯾـﺪ ؛

ﻣـﻮﺻـﻞ ﻭ ﻓـﻠـﻮﺟـﻪ ﻭ ﺗـﮑﺮﯾـﺖ , ﺑـﺎﯾـﺪ ﺣـﻔـﻆ ﺷـﻮﻧـﺪ ..

ﺍﻣﺎ

ﺍﻣـﺎﻥ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺭﻭﺯﯼ ﮐـﻪ 

ﺭﻫـﺒـﺮِﻣـﺎﻥ ﺧـﺎﻣـﻨـﻪ ﺍﯼ ﻓـﺮﻣـﺎﻥ ﺩﻫـﺪ ؛

کـــــربلا ﺑـﺎﯾﺪ ﺣـﻔـﻆ ﺷـﻮﺩ ...؟!

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 13 تير 1393برچسب:,

] [ 12:16 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

نماهنگ :سیاهه جنایات آمریكا

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 187.5 MB

کیفیت متوسط و فرمت Wmv و با حجم 42.9 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 6.9 MB

 

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 13 تير 1393برچسب:,

] [ 11:33 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

برای دریافت صوت ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید:
 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:,

] [ 19:32 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در دیدار اساتید دانشگاه‌ها

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 

 

 

برای دریافت صوت ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید:
 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:,

] [ 19:25 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه