اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

دومین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با یادداشت تحلیلی درباره‌ی منازعه‌ی تاریخی نظام اسلامی با نظام سلطه منتشر شد.
تحلیلی بر اهمیت نقش زن و خانواده در منازعه‌ی فرهنگی امروز، انتشار عکس اختصاصی خط حزب‌الله از بازدید رهبر معظم انقلاب از پشت صحنه‌ی فیلم محمد رسول‌الله صلی‌الله‌علیه‌وآله، سیری در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره‌ی اهمیت تاریخی مباهله و نیز خبر رونمایی کتابی با تقریظ رهبر انقلاب از دیگر بخش‌های این شماره است.
این نشریه در دو نسخه‌ی A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.


این نشریه را از اینجا دریافت کنید.
  نسخه مطالعه (اندازه A۴) | نسخه چاپی (اندازه A۳)
 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 17 مهر 1394برچسب:,

] [ 13:39 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

رهبر انقلاب اسلامی استثنائی بودن روز مباهله را در «شاخص روشنگر بودن» و نقش ممتاز آن در «تمایز جبهه‌ی حق و باطل» می‌دانند. 

روز مباهله، روزی است که پیامبر مکرم اسلام، عزیزترین عناصر انسانی خود را به صحنه میآورد.
نکته‌ی مهم در باب مباهله این است: «و انفسنا و انفسکم» در آن هست؛ «و نسانا و نساکم»در آن هست؛ عزیزترین انسانها را پیغمبر اکرم انتخاب میکند و به صحنه میآورد برای محاجه‌ای که در آن باید تمایز بین حق و باطل و شاخص روشنگر در معرض دید همه قرار بگیرد.
هیچ سابقه نداشته است که در راه تبلیغ دین و بیان حقیقت، پیغمبر دست عزیزان خود، فرزندان خود و دختر خود و امیرالمومنین را - که برادر و جانشین خود هست - بگیرد و بیاورد وسط میدان؛ استثنائی بودن روز مباهله به این شکل است.
یعنی نشان دهنده‌ی این است که بیان حقیقت، ابلاغ حقیقت، چقدر مهم است؛ میآورد به میدان با این داعیه که میگوید بیائیم مباهله کنیم؛ هر کدام بر حق بودیم، بماند، هر کدام بر خلاف حق بودیم، ریشه‌کن بشود با عذاب الهی.

 

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب و روحانیون:[دریافت صوت] [دریافت فیلم]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 17 مهر 1394برچسب:,

] [ 13:27 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در نوشهر نسبت به کوتاهی مسئولین کشور عربستان در عمل به وظایف خود در قبال آسیب‌دیدگان فاجعه‌ی منا واکنش نشان داده و همچنین در قبال هرگونه بی‌احترامی به حجاج ایرانی و عمل نکردن دولت عربستان به وظایف خود در قبال بدن‌های مطهر جان‌باختگان هشدار دادند. 

 

نماهنگ: «سخت و خشن»

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 17 مهر 1394برچسب:,

] [ 13:21 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

ابوعزرائیل در جدیدترین پست اینستاگرامی خود عکسی را منتشر کرد که در حال رجزخوانی برای گروه تکفیری داعش است.

رجزخوانی ابوعزرائیل برای داعشی‌ها +عکس

به گزارش گروه فضای مجازی دانلود تایم به نقل از «خبرگزاری دانشجو» ابوعزرائیل کسی است که این روزها نامش لرزه به تن داعشی ها و تروریستها در عراق می اندازد. وی پیش از عضویت در نیروهای بسیج مردمی، مدرس رشته تربیت بدنی در یکی از دانشگاه‌های عراق بود.

ابو عزرائیل در تازه ترین پستی که در اینستاگرام قرار داده است در حال رجزخوانی برای گروه تکفیری داعش است در حالی که سر بند یا زهرا بر پیشانی دارد پرچم داعشیان را پاره کرده است. داعشیان که با شنیدن نام این قهرمان عراقی لرزه به جانشان می افتد اقدامات فراوانی انجام داده اند و با منتشر کردن اخبار شهادت او سعی بر این داشتند که روحیه خراب نیرو های خود را تقویت کنند. اما ابوعزرائیل در کمال ناباوری داعشیان رجزخوانی می کند و ترس آنها را دو چندان می کند.
 
رجزخوانی ابوعزرائیل برای داعشی‌ها +عکس
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:,

] [ 16:2 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

افسران - مرگ بر آمریکا مثل همان (اعوذ باللَّه من الشّیطان الرّجیم) است...

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:,

] [ 15:58 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

ژنرال ریموند اودیرنو رئیس ستاد ارتش آمریکا در نشست خبری گفت که در صورت عدم موفقیت نیروهای عراقی در مبارزه با داعش طی ماه‌های آینده، باید اعزام نیروهای زمینی به این کشور را بررسی کرد.

وی که روز جمعه از سمت خود بازنشسته می‌شود، در آخرین نشست خبری دوران کاری‌اش، گفت: «اگر در چند ماه آینده به این نتیجه برسیم که پیشرفتی صورت نگرفته است، قطعا باید استقرار شماری از سربازان (در عراق) را مورد بررسی قرار دهیم.»

اودیرنو در پاسخ به سوال خبرنگار سی‌ان‌ان درباره اینکه آیا آمریکا برای مبارزه با داعش در عراق و سوریه وارد عمل می‌شود، تاکید کرد که گزینه اعزام نیروی زمینی به عراق را در زمان مناسب با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا مطرح خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از این نشست خبری بار دیگر احتمال اعزام نیروهای زمینی به عراق را رد نکرد و گفت در صورتی که داعش برنامه‌ای فوری برای اقدام علیه واشنگتن داشته باشد، آمریکا «باید اعزام نیروهای زمینی را بررسی کند.»

این ژنرال عالی‌رتبه آمریکایی با این حال تأکید کرد برای پایان بلندمدت نفوذ داعش در منطقه «شما به حضور کشورهای خاورمیانه و کشورهای اطراف خاورمیانه در حل موضوع، نیاز دارید.»

وی درباره اینکه آیا در سوریه هم نیروهای عراقی وارد عمل خواهند شد، گفت که وضعیت در سوریه متفاوت است.

تجزیه شاید تنها راه‌حل برای بحران عراق باشد

اودیرنو در بخش دیگری از این نشست با بیان این ادعا که برقراری آشتی میان شیعیان و اهل سنت عراق هر روز دشوارتر می‌شود، مدعی شد که تجزیه این کشور «شاید تنها گزینه باشد.»

به نوشته خبرگزاری فرانسه، وی که زمانی فرماندهی نیروهای آمریکایی در عراق را بر عهده داشت، با بیان اینکه فعلا باید تمرکز اصلی بر شکست دادن داعش باشد، در پاسخ به این سوال که آیا احتمال آشتی در عراق وجود دارد، گفت «این مسئله دارد هر روز دشوارتر می‌شود... عراق ممکن است (در آینده) دیگر شبیه به گذشته نباشد.»

رئیس در آستانه بازنشستگی ستاد ارتش آمریکا در جواب این سوال که آیا عراق باید تجزیه شود، گفت: «فکر می‌کنم این مسئله‌ای است که منطقه و سیاستمداران باید آن را مشخص کنند، دیپلمات‌ها باید مشخص کنند، اما این چیزی است که می‌تواند اتفاق بیافتد.»

وی ادامه داد: «ممکن است که این تنها گزینه باشد، ما من فعلا حاضر نیستم این را بگویم... ما ابتدا باید باید تکلیف داعش را مشخص کنیم و سپس در مورد بعد آن تصمیم بگیریم.»

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:,

] [ 15:51 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

سرلشکر قاسم سلیمانی در جشنواره فرهنگی و هنری کرمان که در برج میلاد تهران برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان یک کرمانی افتخار می‌کنم چنین نسبی دارم و زادگاهم دیار کریمان است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره به ‌ویژه ایثارگران و خانواده‌های شهدا، افزود: بحث این جلسه ایثارگری و کرمان است؛ من نمی‌توانم از کرمان بدون توجه به سیستان و بلوچستان و هرمزگان نام ببرم؛ چون لشکر ثارالله که به نوعی نهاد سلحشوری خطه شرق کشور ماست، اجتماعی از جوانان و مردان این سه استان است.

سرلشکر سلیمانی با اشاره به اینکه نام بردن از کرمان بدون توجه به سیستان و بلوچستان و هرمزگان کار شایسته‌ای نیست اظهار داشت: کرمانی‌ها به شهید میرحسینی از سیستان و بلوچستان به عنوان فرمانده واقعی کشور که به تنهایی یک لشکر بود، شهید شهسواری که با دست‌های بسته در محاصره دشمن فریاد مرگ بر صدام ضد اسلام سر‌می‌داد، شهید حاجبی حرارت معنوی حقیقی و شهید محمدرضا فرخی که از بندرعباس بود و در لحظه‌های آخر عمر خود با بدن غرق در خون گفت حقم را ادا کردم، افتخار می‌کنند.

سرلشکر سلیمانی با تاکید بر اهمیت و اثرگذاری استان کرمان یادآور شد: در دوران دفاع مقدس از 13 عملیات مهمی که در حال انجام بود لشکر 41 ثارالله کرمان در عملیات‌های کربلای 5، خیبر، بدر و والفجر 10 به زیبایی تمام و با نهایت تلاش و انرژی خود توانستند رشادت‌ و دلیری‌های بی‌نظیری از خود به جای گذارند و استان کرمان در مقابله با دشمن به صورت پیشتاز عمل می‌کرد.

وی تصریح کرد: جامعه‌ای که ایثار در آن وجود داشته باشد می‌تواند به پیروزی و سربلندی دست یابد و ایثار باید در همه سطوح جامعه و در ابعاد گوناگون معنا پیدا کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه بیان کرد: همه اعضای بدن نقش بسیار مهم و ضروری دارند و جامعه ایرانی هم مانند بدن انسانی است که همه اعضای آن جزء لاینکف و با اهمیت کشور می‌باشند و کرمان هم به عنوان یکی از بخش‌های اساسی جامعه ایرانی است که کمتر به دلیری و سلحشوری آن‌ها پرداخته شده است.

وی از حادثه حلبچه به‌عنوان یکی از حوادث مهمی که در دوران جنگ تحمیلی رخ داد و رفتار صدام در این حادثه از گرگ هم بدتر بود یاد کرد و افزود: در این شرایط مردم سلحشور ایران با مقاومت‌های ارزنده خود نشان دادند که نقش بسیار مهمی در حفظ حکومت و جامعه خود دارند.

سلیمانی اشاره کرد: در زمان جنگ تحمیلی جمعیت کرمان قریب یک میلیون و 600 هزار نفر بود که 45 درصد از این جمعیت را قشر خواهران و 15 درصد آن را جوانان و نوجوانان زیر 14 سال و پیران بالای 70 سال تشکیل می‌دادند و می‌توان گفت قریب 60 درصد از این جمعیت توانایی حضور در صحنه جنگ را نداشتند.

وی ادامه داد: در این شرایط حدود 120 هزار نفر از استان کرمان روانه جنگ شدند و قریب 26 هزار نفر ایثارگر می‌باشند که عدد بسیار قابل توجهی است و شهیدان، جانبازان و ایثارگران کرمانی نمونه بارزی از نمایش اقتدار یک ملت  می‌باشد.

وی گفت: جنگ تحمیلی از استثنایی‌ترین حوادث در دنیا بود که در آن شرایط، کاروان‌های عظیم مردمی با روحیه‌ای بسیار قوی به سمت جبهه به راه می‌افتاد.

فرمانده نیروی قدس سپاه بیان کرد: نیازهای جبهه توسط خانواده‌ها و به‌ویژه خانواده‌های محروم مانند زابل که خودش مرکز محرومیت است تامین می‌شد و همین ایثارگری مردم بود که فکر تهاجم را در ذهن دشمنان محو می‌کرد.

وی تاکید کرد: جبهه یک مدرسه انسان‌ساز و اثرگذاری بود که تا ابد اثرش جاودان خواهد ماند و گاهی جنگ به حدی در هم تنیده می‌شد که جنازه‌ها و زنده‌هایی که دفاع می‌کردند قابل تفکیک نبودند.

فرمانده نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: در خانه یکی از علمای کرمان، نوجوانی کم سن و سال بود که فرمانده گردان به امام جمعه گفت فرزند شما به درد جبهه می‌خورد و آن امام جمعه پاسخ داد فرزندم سن پایینی دارد اما چون تو گفتی اجازه می‌دهم.

وی با اشاره به افتخارات بزرگی که از استان کرمان برخواسته‌ بودند عنوان کرد: ما به خود افتخار می‌کنیم که جوانانی داشتیم همچون مغفوری، شهسواری، میرحسینی، جمالی، بادپا، الله دادی و غیره که عمرخودشان را در انتظار رسیدن به محبوب سپری کردند و فرصت‌های خود را غنیمت شمردند و خود را پس از 25 سال به قافله شهدا رساندند.

سردار سلیمانی گفت: همه ما به داشتن بی بی سکینه که جز یک فرزند هیچ قومی نداشت، عباس ماریچی که پدر او از فقر فرار کرد، شهید شمس الدینی پیرمرد 70 ساله غواص و شهید باهنر که مایه افتخار روحانیت، مدیریت است افتخار می‌کنیم.

وی به شهید تاجیک که از روی پل کانال ماهیگیری عبور می‌کرد و در حین شهادت هرگز کمر خود را خم نکرد و ایستاده می‌دوید اشاره کرد و افزود: امید است روح ایثار و فداکاری که روح حیات جامعه است، مستدام باشد و بتوانیم راه شهدا و امام راحل(ره) را ادامه دهیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: ما در جامعه‌ای با عطر شهادت و ایثار زندگی می‌کنیم و عطر جانفشانی، فرهنگ مقاومت و پایداری در جای جای سرزمین ایران مشهود است و لازم است وظایف خود را در جایگاه خود به‌درستی انجام دهیم و امروز جوانان کرمان با همان صلابت و توکل به خداوند که در دوران دفاع مقدس نزد رزمندگان بود، در صحنه‌ها حاضر هستند.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:,

] [ 15:51 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه ششمین جشنواره حدیث ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش 6 رزمایش تا پایان سال برگزار می‌کند، گفت: اولین رزمایش در مهرماه در غرب کشور انجام می‌شود.

پوردستان ادامه داد: آبان و آذر نیز دومین رزمایش نزاجا در شرق کشور برگزار می‌شود و یک رزمایش تخصصی موشکی طبق زمان‌بندی ستاد کل تا پایان سال اجرا می‌شود.

وی این اظهارات را در پاسخ به سوالی در خصوص درخواست نمایندگان مجلس برای برگزاری رزمایش موشکی گفته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: هیچ تهدیدی در شرق کشور نداریم و توانمندی ما در حدی است که هر تهدیدی را در نطفه خفه می‌کند.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:,

] [ 15:50 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مهدی هاشمی ابتدای هفته جاری برای گذراندن محکومیت حبس ده ساله خود روانه زندان اوین شد.

پس از این اتفاق، خانواده هاشمی تلاش‌های بسیاری برای نشان دادن بیگناهی فرزند خود انجام دادند؛ کلیپ های وداع پایانی و دیده بوسی پدر و پسر از جمله اقداماتی بود که این خانواده در راستای تطهیر فرزند خود انجام دادند تا حتی با وجود اثبات فساد اقتصادی مهدی هاشمی، اذهان عمومی را در دقایق پایانی منحرف کنند.

فائزه هاشمی دختر آیت‌الله هاشمی در همین رابطه گفت‌وگویی با سایت کلمه یکی از سایت‌های ضدانقلاب انجام داد.

وی در این گفت وگو بدون در نظر گرفتن جرایم برادرش و با هدف زیر سوال بردن حکم قوه قضائیه گفت:«این فشارها و اتهامات واهی به خانواده هاشمی با هدف تخریب آقای هاشمی صورت می گیرد»

فائزه هاشمی مدعی شد: «تمام این تلاشها و اقدامات برای این است که از حضور و تاثیر پدر در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس کم کنند تا این چهره های تاثیرگذار نتوانند در انتخابات نقش داشته باشند و انتخابات را مهندسی شده برگزار کنند».

دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بار دیگر با متهم کردن دستگاه قضا اظهار داشت: «در هر حال برای این همه زنان و مردان بی گناه حکم زندان داده شد و رفتند زندان، و مهدی هم یکی از آنهاست. متاسفانه شرایطی شده که بچه های همه ملت در زندان هستند و بلایی است که خاص خانواده هاشمی نیست.»

فائزه هاشمی در بخش دیگری از گفت و گویش با این رسانه ضدانقلاب به نقل از مادرش(عفت مرعشی) گفت: «مادرم دیروز جمله ای گفتند که “انقلاب از اوین شروع شد و زندان ها و فشارها و کسانی که در زندانها بودند عامل مهمی در شکل گیری انقلاب داشت و حالا به همین شکل” بنابراین تاریخ نشان داده که قطعا هیچ حکومتی با زندان کردن افراد پابرجا نمانده است و تمام این کارها نتیجه عکس درپی خواهد داشت.»

شخص مهدی هاشمی نیز قبل از ورود به اوین بیانیه‌ای را خواند که در آن حکمش را سیاسی و را ناعادلانه دانست.

به گزارش فارس، اما برخلاف این حجم اعتراضات خانواده هاشمی به حکم پسرشان به جرم اختلاس، ارتشاء و مسائل ضدامنیتی، روزنامه آرمان که روزنامه خانوادگی هاشمی محسوب می‌شود امروز (پنج شنبه 94/5/22)  تیتر «سکوت هاشمی ها به تأسی از پدر» را برای صفحه اصلی خود انتخاب کرد.

 

 

روزنامه آرمان با نادیده گفتن اعتراضات افراد این خانواده و حتی مصاحبه فائزه هاشمی به رسانه‌ای که فعالیت ضدانقلابی اش برای همه ثابت شده، نوشت: «نزدیکان و بستگان هاشمی بارها اعلام کرده‌اند که اگر نقدی هم داشته باشند در فضایی بیان می‌کنند که دستاویز دشمنان قرار نگیرد و اکنون هم می‌گویند انتقاداتی دارند، اما ترجیح می‌دهند به دلیل فضای امیدی که در کشور پس از توافق پدید آمده، مسائل شخصی خود را در نهان و آنچه سبب پیشرفت کشور می‌شود را آشکارا بیان کنند».

روزنامه آرمان این روزها از هر روشی برای تطهیر خانواده هاشمی استفاده می‌کند؛ یک روز با انتشار تصاویر خداحافظی خانواده هاشمی با مهدی از او یک قهرمان می‌سازد و روز دیگر برخلاف اظهارنظرات جنجالی افراد این خانواده، آن‌ها را طوری معرفی می‌کند که گویا بنا بر مصلحت کشور سکوت اختیار کرده‌اند و هیچ مصاحبه‌ای علیه حکم فرزندشان انجام نداده‌اند.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:,

] [ 15:49 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

در حالیکه «براد شرمن» و «چاک شومر» از چهره‌های برجسته دموکرات کنگره با توافق هسته‌ای ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس،‌فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) اعلام مخالفت کردند، یک گروه 98 نفری از رهبران برجسته یهودی، خاخام‌ها و غول‌های هالیوود تبلیغی یک صفحه‌ای را در حمایت از توافق هسته‌ای ایران را به امضا درآوردند.

طبق گزارش شبکه «سی بی اس 2»، یکی از خاخام‌ها که این برگه را به امضا درآورده است، می‌گوید که معتقد است که توافق هسته‌ای به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دسترسی بییشتری به تأسیسات هسته‌ای ایران و اطلاعات بیشتری درباره برنامه هسته‌ای ایران ارائه می‌دهد.

تبلیغ مذکور، یک نامه سرگشاده به کنگره است که از نمایندگان آمریکا تقاضا دارد تا توافق هسته‌ای ایران را از طرف «یهودیان آمریکایی حامی اسرائیل» امضا کنند.

یکی از خاخام‌ها می‌گوید: «فکر می‌کنم در نهایت این شفافیت برای اسرائیل بهتر باشد.»

وی به افراد مشهوری که این نامه را امضا کرده‌اند، اشاره کرد و گفت: «من خوشحالم که این نامه را امضا کردم و به بقیه افراد پیوستم و فکر نمی‌کنم که آنها به واسطه پولداری خود این نامه را به امضا درآورده باشند. آنها به واسطه احساس عمیق خود این نامه را امضا کردم و به این دلیل بوده که افراد نام آنها را می‌دانند و بنابراین می‌توانند نظر و عقیده خود را بیان کنند.»

در متن این نامه آمده است: «ما به صورت متحد می‌گوییم که این توافق که از طریق مذاکره حاصل آمده است خوب می‌باشد و هرگونه جایگزین دیگر بدتر است و تلاش کنگره برای از بین بردن این توافق یک اشتباه غم‌انگیز خواهد بود.»

یکی از حامیان توافق ایران می‌گوید: «همه به طور قطع حق مخالفت دارند. آنها به طور قطع حق دارند که گوش ندهند، آنها به طور قطع حق دارند به همان شیوه‌ای که من حرف می‌زنم با نمایندگان کنگره حرف بزنند.»

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:,

] [ 15:48 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«مایکل لدین» مشاور اسبق شورای امنیت ملی آمریکا و از حامیان کودتای مخملی، طی روزهای گذشته، با انتشار مطلبی در نشریه «فوربس» متن کامل نامه‌ای که گفته می‌شود از سوی سران فتنه و در پاسخ به پیام دولت آمریکا نوشته شده را منتشر کرد.
 
وی در یادداشت خود در این خصوص نوشتک سناتور «چاک شامر» نقش مستقیمی در نامه نگاری محرمانه بین دولت اوباما و سران آشوب علیه دولت ایران در سال 1388 و در پی انتخابات ریاست جمهوری داشته است.
 
لدین افزود: دولت (آمریکا) تصمیم گرفت پیامی برای گروه (میر حسین) موسوی و جنبش سبز بفرستد. سناتور شامر دوستی در وال استریت داشت که با سبزها در ارتباط بود و همان فرد به عنوان رابط انتخاب شد.
وی در ادامه نوشت: از شامر خواسته شد از طرف دولت این پیام را به رهبران سبزها منتقل کند: «سبزها باید بدانند که این سوالات از جانب وزیر خارجه (آمریکا) ارسال شده است. سوالات این‌هاست: ما باید چه کاری انجام دهیم؟ چه کاری نباید انجام دهیم؟» پاسخ این پیام در یک یادداشت 8صفحه‌ای در تاریخ 30 نوامبر 2009 (9 آذر 88) دریافت شد. نویسندگان محتاط بوده‌اند، و متن امضا نشده و من دلایل روشنی دارم که چند نفر در تهران روی آن کار کرده‌اند.
 
لدین در مطلب خود می‌نویسد: سبزها به دولت اوباما دقیقاً گزینه‌های واقعی را گفتند؛ یا از رژیم حمایت کنید یا از آزادی حمایت کنید و تغییر دموکراتیک در ایران را تشویق و حمایت کنید. نویسندگان آن نامه به واشنگتن هشدار داده‌اند که اگر با تهران به توافق هسته‌ای دست یابد، باید در برابر رویکردهای خارجی و داخلی تهران سکوت کند. (موضوعی که نشان می‌دهد فتنه‌گران دلواپس بوده‌اند که با توافق هسته ای، حمایت واشنگتن از آنها کاهش یابد.)
 
در بخش‌هایی از این نامه که در 9 آذر فرستاده شده، به طرف آمریکایی اطلاع داده می‌شود که تظاهرات بزرگ بعدی برای 16 آذر روز دانشجو برنامه‌ریزی شده است. نویسندگان نامه همچنین ایران را به حمایت از تروریسم و تلاش برای دستیابی به بمب اتمی و استیلا بر خاورمیانه متهم می‌کنند.
 
این نامه محتوی کدهای مهمی از سوی سران فتنه برای مسئولین آمریکایی است تا شاید با افزایش فشارها از سوی آمریکا بر ایران، نظام را مجبور به پذیرش خواسته های فتنه گران کنند.
 
توهین به نظام جمهوری اسلامی ایران، زیر سوال بردن آرمان های انقلاب اسلامی، تشکیک در ولایت فقیه، اتهامات واهی که از سوی سران فتنه به نظام و ارگان های نظامی زده شده و ... از دیگر مواردی است که در نامه سران فتنه به مسئولین آمریکایی دیده می شود.
 
مایکل لدین جزء افرادی است که در سال های گذشته و حتی پیش از جریان فتنه 88، بارها اعتراف کرده است که با برخی از افراد در داخل ایران در ارتباط بوده و به دنبال طراحی و پایه ریزی انقلاب رنگی در ایران است.
 
در جریان فتنه 88 بار ها دیده شد که بیانیه های سران فتنه در دستور کار مسئولین آمریکایی قرار گرفته و رسانه های بیگانه به عنوان خوراک خبری از ان استفاده کرده اند. روند عکس این موضوع نیز به کرات دیده شد، به طوری که برخی از راه کارهای مسئولین آمریکایی پس از مطرح شدن به عنوان روندی برای سران فتنه انتخاب می شدند.
 
به عنوان مثال می توان گفت که زمانی که مایکل لدین پیشنهاد رفراندوم را برای مقبولیت نظام ایران مطرح کرد، خاتمی در اندک زمانی این پیشنهاد را دوباره مطرح کرد تا از این نقشه های آمریکایی را در کشور پیاده کند.
 
این اعترافات و اسناد درحالی بعد از 6 سال مطرح می شود که در طول این سال ها اسناد و شواهد زیاد دیگری در تأکید این رابطه وجود داشته است.
 
بسیاری از دلسوزان نظام بارها این موضوع را مطرح کردند، اما باز هم برخی از فتنه گران و حامیان آنها در کشور ادعاهای قبلی و واهی خود را مطرح می کنند.
 
در جریان فتنه 88 ظلم های زیادی از سوی سران فتنه و حامیان آنها به نظام شد که با توجه به اسنادی که موجود است جرم آنها کاملاً محرز بوده و اگر رأفت نظام شامل حال آنها نبود قطعاً تا کنون باید این افراد اعدام می شدند.
 
پیش از این اعتراف نیز بارها رسانه ها و مقامات اسرائیلی، آمریکایی، انگلیسی و ... اعتراف کردند که زمینه های بروز فتنه 88 را فراهم کرده بودند و سران فتنه با آنها همکاری های زیادی انجام داده اند.
 
شعارهایی که از سوی فتنه گران در ایام فتنه سر داده می شد نیز کاملا با اسرائیل و آمریکا هماهنگ بوده و در جهت منافع انها طراحی، آماده و در نهایت به حامیان فتنه و فتنه گران القا می شد.
 
با گذشت 6 سال از فتنه 88 و اسناد بزرگ خیانت فتنه گران در حق نظام و مردم ایران، می توان به خوبی دریافت که چرا عده زیادی از کارشناسان مسائل سیاسی و وکلا معتقد بودند سران فتنه باید اعدام شوند.
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:,

] [ 15:45 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

پیش‌شماره‌ی جدید نشریه‌ی «خط حزب‌الله» -رسانه‌ی مکتوب پایگاه اطلاع رسانی -KHAMENEI.IR منتشر شد.
 
سرمقاله‌ی «امت حزب‌الله جلوی سوء استفاده از متن را می‌گیرد»، توصیه امام خمینی رحمه‌الله درباره تقویت تولیدکنندگان و محققان ایرانی، یادداشت تحلیلی «ماشه حزب‌‌الله روی شقیقه‌ی اسرائیل» و معرفی کتاب آزادی معنوی از مهمترین بخش‌های پیش‌شماره جدید نشریه خط حزب‌الله است.
 
نسخه PDF نشریه در دو قطع A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

این نشریه را از اینجا دریافت کنید:
 نسخه مطالعه (اندازه A۴)  | نسخه چاپی (اندازه A۳)
 
 
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/30485/smpf.jpg
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:,

] [ 15:38 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

شماره‌ی جدید نشریه‌ی «خط حزب‌الله» -رسانه‌ی مکتوب پایگاه اطلاع رسانی -KHAMENEI.IR منتشر شد.

اعترافات دولتمردان آمریکا درباره اقتدار ملت ایران، نظر رهبر انقلاب درباره سفر اربعین، توصیه امام خمینی رحمه‌الله درباره جوانان حزب‌اللهی، یادداشت تحلیلی «پشتوانه‌ی رد یا قبول برجام» و تصویری از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در رزمایش شهادت در مردادماه ۱۳۶۶ از مهمترین بخش‌های پیش‌شماره جدید نشریه خط حزب‌الله است.
 
نسخه PDF نشریه در دو قطع A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند. همچنین نسخه مخصوص چاپی برای نصب در تابلوی اعلانات نیز از لینک زیر در دسترس است.

 
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/30449/Khat_Hezbollah_6_A4-1.jpg
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:,

] [ 15:36 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

در پی تدفین دو تن از شهدای غواص در حوزه‌ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی ابراز امیدواری کردند «هنر بزرگ» این شهدا، «مایه‌ی برکت و الهام» حوزه‌ی هنری به عنوان «مرکز هنر انقلابی» باشد.


پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به همراه دستخط ایشان را به شرح زیر منتشر کرد.

بسمه تعالی

- کار شایسته‌ئی است. امید است هنر بزرگ این مردان خدا و مجاهدان راه حق، مایه‌ی برکت و الهامِ آن مرکز هنر انقلابی باشد.


والسلام علی عبادالله الصالحین

سیدعلی خامنه‌ای

۹۴/۵/۱۸

 

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/30479/B/13940520_0130479.jpg

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:,

] [ 15:36 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

شماره‌ی جدید نشریه‌ی «خط حزب‌الله» -رسانه‌ی مکتوب پایگاه اطلاع رسانی -KHAMENEI.IR منتشر شد.
 
«خط حزب‌الله» تلاش دارد تا با بهره‌گیری بی‌واسطه از اندیشه‌ها و بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و با اتکا به شبکه‌ی گسترده‌ی جوانان مؤمن و انقلابی کشور، پیام رهبر انقلاب اسلامی را به مخاطبان و به‌خصوص جامعه‌ی انقلابی کشور برساند.

این نشریه در قطع A4 در چهار صفحه به صورت دو رنگ با فرمت PDF بر روی سایت KHAMENEI.IR منتشر شده و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
 
این نشریه را از اینجا دریافت کنید: نسخه مطالعه (اندازه A4)  | نسخه چاپی (اندازه A3)
 
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/30358/smpf.jpg
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:,

] [ 15:34 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

یاداعشُ تَبّا (مداحی حماسی عربی)

 

فایل صوتی جدیدترین مداحی حماسی به زبان عربی "علیه گروه تکفیری داعش" با نوای حاج میثم مطیعی

 

 

ردیف عنوان فایل حجم پخش آنلاین دانلود متن
۱
یا داعشُ تَبَّاً (مداحی عربی علیه گروه تکفیری داعش) - [Bit Rate: 320 kbps]
16.24 MB
  دانلود مشاهده متن
۲
یا داعشُ تَبَّاً (مداحی عربی علیه گروه تکفیری داعش) - [Bit Rate: 128 kbps]
6.55 MB
  دانلود مشاهده متن
۳
إنی الفِدائیُّ لأهلِ الْبَیْتِ ... أحمِی الحرمْ (دکلمه)
2.79 MB
  دانلود مشاهده متن
 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:,

] [ 15:27 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

جهت حمایت و دفاع از خطوط قرمز مقام معظم رهبری به کمپین«من اجازه نمی دهم» بپیوندید.

جهت اطلاع بیشتر به سایت اندیشه آدینه مراجعه نمایید.

www.andisheyeadine.ir

به کمپین من اجازه نمی دهم بپیوندید:

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 3 خرداد 1394برچسب:,

] [ 8:59 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

جهت حمایت از مردم مظلوم یمن به کمپین من یمنی ام بپیوندید

به سایت اندیشه آدینه مراجعه نمایید

www.andisheyeadine.ir

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:,

] [ 16:25 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

ماعاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم (2).jpg

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:,

] [ 22:15 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

قرآن میفرماید: «محمّد رسول الله و الّذین معه اشدّاء علی الکفّار رحماء بینهم»... رحماء بینهم، یعنی در بین خودشان که هستند دیگر خاکریز نرم است، انعطاف وجود دارد اینجا دیگر آن شدت و آن صلابت نیست. اینجا باید دل داد و دل گرفت. اینجا باید با هم با تعاطف رفتار کرد. 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 14 دی 1393برچسب:,

] [ 21:19 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

انفاق رزق فقط این نیست که انسان پولى از جیبش در بیاورد و به یک مستمندى بدهد. این (نخبگی) رزق بالاترى است، رزق باارزشترى است، انفاق آن هم باارزشتر است، باید این را انفاق کنید. انفاق این رزق به این است که آن را در راه خدا خرج کنید؛ براى خیر بندگان خدا مصرف کنید. منّتى هم نباید داشت.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 14 دی 1393برچسب:,

] [ 21:18 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

رهبر انقلاب: پرداختن به مسئله‌ى تکفیر، چیزى است که بر علماى دنیاى اسلام و زبدگان و فرزانگان دنیاى اسلام تحمیل شده است؛ این را دشمن به‌صورت مشکل دست‌ساز وارد دنیاى اسلام کرده است و ناچاریم به آن بپردازیم، لکن مسئله‌ى اصلى، مسئله‌ى رژیم صهیونیستى است؛ مسئله‌ى اصلى، مسئله‌ى قدس است.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 14 دی 1393برچسب:,

] [ 21:16 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

دشمنان از اسلام حقیقی میترسند، از اسلام ناب میترسند؛ اسلامی که نسل پیش از شما در میدانهای نبرد، در میدانهای سیاست، در میدانهای انقلاب آن را سرِدست گرفت و به دنیا نشان داد. امروز شما وارثان آن شهدای بزرگ و آن مردان عظیم‌القدر هستید.
پیام اسلام برای انسانیّت، پیام آسایش، عزّت، سربلندی و پیام زندگیِ همراه با امن‌وامان است؛ این را دشمنان نمیخواهند در دنیا شناخته بشود و ملّتها با آن آشنا بشوند.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 14 دی 1393برچسب:,

] [ 21:10 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

رهبر انقلاب: نظام جمهورى اسلامى با حملات گوناگون سیاسى، اقتصادى، نظامى، امنیتى از بین نمیرود بلکه روزبه‌روز هم قوى‌تر میشود؛ تا امروز که نظام جمهورى اسلامى نظامى است به معناى واقعى کلمه مقتدر. البته نظام اسلامى، هم مقتدر است، هم مظلوم است. این اقتدار نظام، منافاتى ندارد با مظلومیت؛ مثل امیرالمؤمنین: حاکم مقتدرِ نظام اسلامى در زمان خود، اما درعین‌حال مظلوم‌ترین مظلومان؛ نظام جمهورى اسلامى هم همین‌جور است. 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 14 دی 1393برچسب:,

] [ 21:7 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1393/1393101025302a18.jpg

سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این فیلم می‌شنوید:
 
در انتخابات سال ۸۸، آن کسانی که فکر میکردند در انتخابات تقلب شده، چرا برای مواجهه‌ی با تقلب، اردوکشی خیابانی کردند؟ چرا این را جواب نمیدهند؟ صد بار ما سؤال کردیم؛ نه در مجامع عمومی، نخیر، به شکلی که قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند. خب، چرا عذرخواهی نمیکنند؟ در جلسات خصوصی میگویند ما اعتراف میکنیم که تقلب اتفاق نیفتاده بود. خب، اگر تقلب اتفاق نیفتاده بود، چرا کشور را دچار این ضایعات کردید؟ چرا برای کشور هزینه درست کردید؟ اگر خدای متعال به این ملت کمک نمیکرد، گروه‌های مردم به جان هم می‌افتادند، میدانید چه اتفاقی می‌افتاد؟ می‌بینید امروز در کشورهای منطقه، آنجاهائی که گروه‌های مردم مقابل هم قرار میگیرند، چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ کشور را لب یک چنین پرتگاهی بردند؛ خداوند نگذاشت، ملت هم بصیرت به‌خرج دادند. در قضایای سال ۸۸، این مسئله‌ی اصلی است؛ این را چرا فراموش میکنید؟

 

لبه‌ی پرتگاه

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 14 دی 1393برچسب:,

] [ 21:4 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

گاهى بعضى از جوانهاى ما که مراجعه میکنند و جوابى نمى‌شنوند، به من نامه مینویسند و التماس میکنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدّم با رژیم صهیونیستى بجنگیم. ملّت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است و جمهورى اسلامى‌ [هم این را] نشان داده است.

دریافت نسخه PDF

برای دریافت صوت ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک زیر را کلیک نمایید:
 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 14 دی 1393برچسب:,

] [ 20:59 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:,

] [ 13:44 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:,

] [ 13:43 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

افسران - سید حسن نصرالله :‌ آمریکا مادر و ریشه تروریسم در جهان است / آمریکا شایستگی رهبری ائتلاف علیه تروریسم را ندارد/ مخالف حضور لبنان در ائتلاف آمریکا هستیم

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه آمریکا مادر تروریسم در جهان و حامی مطلق دولت تروریستی صهیونیستی است، تاکید کرد واشنگتن شایستگی اخلاقی رهبری ائتلاف علیه تروریسم را ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از شبکه تلویزیونی «المنار»، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌ الله لبنان در بخش نخست سخنرانی خود با اشاره به ربوده شدن نظامیان ارتش و نیروهای امنیتی لبنان تویز افراد مسلح در منطقه مرزی «عرسال» گفت:ما از اتخاذ مواضع در این نوع مسائل خودداری می‌کنیم زیرا طرف مقابل، روش و محاسبات خاص خود را دارد و ما در این موارد مانند مسئله ربوده شدگان «اعزاز» هوشیار هستیم. مهم این نیست که ما چه می‌گوییم بلکه مهم این است که آنها آزاد شوند. همیشه سعی می‌کنیم از کشاندن این مسائل به فضای رسانه‌ای خودداری کنیم اما اهمیت آن باعث می‌شود به آن گریزی بزنیم.

وی به خانواده شهدای نظامیان لبنانی که به دست تروریست‌ها به شهادت رسیده‌اند، تسلیت گفت و از مواضع وطن پرستانه آنها قدردانی کرد و آرزو کرد که سیاستمداران لبنانی نیز مانند این خانواده‌ها شوند.

سید نصر الله افزود که با کمال صداقت در کنار خانواده‌های شهدای نظامی است و احساسات آنها را درک می‌کند.

بازداشت «عماد جمعه»؛‌ بهانه افراد مسلح برای حمله به ارتش لبنان

دبیرکل حزب ‌الله در ادامه گفت: همه می‌دانند که گروه‌های تروریستی به بهانه توقیف «عماد جمعه» علیه ارتش به پا خواستند و باعث این خصومت گسترده شدند، خصومتی که تا کنون باعث شهادت تعدادی از افسران، سربازان و اسیران شده است، نتیجه درگیری آن شد که تعداد بسیاری از نظامیان همچنان در نزد این گروه‌ها اسیر هستند و لبنان در مقابل مسئله‌ای قرار گرفت که به یک منطقه، حزب و یا فرقه خاصی محدود نمی‌شود بلکه مسئله کل لبنانی‌هاست.

وی افزود: از ابتدا باید تمام گروه‌های سیاسی و مردم و رسانه‌ها با این مسئله مانند یک قضیه ملی، اخلاقی و انسانی برخورد می‌کردند و باید هدف همه آنها بازگرداندن نظامیان اسیر شده در اسرع وقت می‌بود، اما متاسفانه این مسئله به موضوعی برای درگیری، اتهامات کاذب ، آتش‌افروزی فرقه‌ای، وارونه جلوه دادن حقایق و دروغ و فریبکاری تبدیل شد و حل این مسائل بزرگتر از مسئله خود ربایندگان است. آنچه در خلال چند هفته اخیر روی داد ناراحت‌کننده و دردآور و نشانه سطح برخورد با این مسئله است، حل این موضوع در درجه اول به عهده حکومت است و همگان باید حکومت را در این راه کمک کنند.

عدم مخالفت حزب الله با اصل مذاکره برای آزادی اسرا

سید حسن تصریح کرد: طبیعی است که در اینگونه مسائل به مذاکره روی آورده شود و ما در چند مناسبت برای بازگرداندن اسرای خود مذاکره کردیم به همین دلیل ما مذاکره را از اساس رد نمی‌کنیم. این حق حکومت است که مذاکره کند و ما از روز اول خواستار آن بودیم که از موضع قدرت وارد مذاکره شویم و در جهان نیز هر کسی که خواهان مذاکره است ابتدا نقاط قوت را شناسایی می‌کند و پس از آن بر سر میز مذاکره می‌نشیند. حکومت لبنان نیز نقاط قوت خود را می‌شناسد و باید بر اساس آنها مذاکره کند. اگر خواهان بازگرداندن نظامیان هستیم باید با قدرت مذاکره کنیم، مذاکره از موضع ضعف به فاجعه می‌انجامد، هر حکومت و یا طرفی که مذاکره می‌کند علنا اعلام نمی‌کند که چه چیزی را می‌پذیرد و چه چیزی را رد می‌کند.

رفتار برخی جریان‌های سیاسی،‌ عامل تحقیر لبنان

وی در ادامه گفت: لبنان چند هفته‌ای است که به دلیل رفتار سیاسی برخی طیف‌های سیاسی در یک شرایط تحقیرآمیز به سر می‌برد، طرف مذاکره‌کننده کسی است که هم پیام‌ها را می‌رساند و هم مذاکره می‌کند، ادامه این وضعیت به حل مسئله نخواهد انجامید. ما نمی‌گوییم که درهای مذاکره بسته است ، با مسئولان و طرف‌های مربوط به این مسئله صحبت کردیم و گفتیم که موضع ما این است که طرف مذاکره‌کننده درخواست‌های ربایندگان را بیاورد تا در مورد آن صحبت شود و از خلال کانال‌های گفت‌وگو و مذاکره این امور مورد بحث قرار گرفت. حکومت می‌خواهد پایان قتل و کشتار را تضمین کند و این حق حکومت لبنان است که بگوید تحت شرایط قتل و اعدام مذاکره نمی‌کند. زمانی‌که حکومت به مذاکره بازگردد و طبیعی است که چنین امری رخ دهد، باید به خواسته‌ها گوش داده شود. تن دادن به تهدیدات برای دولت، حکومت و یا ارتش و ملت قابل قبول نیست.

آوارگان سوری؛ مسئول جنایت‌های افراد مسلح نیستند

دبیرکل حزب‌ الله ادامه داد: در تمام جهان نیز برای این گونه موضوعات تنها یک گزینه انتخاب نمی‌شود بلکه باید چندین راه و سناریو انتخاب شود و در رسانه‌های عمومی اعلام نشود. پس از انفجار «رویس» که به زخمی شدن ده‌ها نفر انجامید بارها به مردم لبنان گفتیم که به آوارگان سوری رفتار خوبی داشته باشند و اعلام کردیم که جنایات تروریست‌ها و تکفیری‌ها به گردن کسی نیست و این سخن را بارها تکرار کردیم. پس از سر بریدن نظامیان لبنانی تلاش‌هایی برای حمایت از آوارگان سوری و دور کردن خطر از آنها انجام دادیم و ما همچنان از آنها دفاع و حمایت می‌کنیم و برای به آرامش خواندن مردم در حال فعالیت هستیم.

در بخش دوم سخنان خود اعلام کرد که ورود ما به «القصیر» سوریه منجر به دوری لبنان از فتنه و بقای جنگ در اراضی سوریه شد. این در حالی است که گروه‌های تروریستی قصد انتقال درگیری‌ها به خاک لبنان را داشتند.

وی در ادامه افزود: لبنان در مقابل یک چالش واقعی قرار دارد. بنابراین باید احساسات خود را کنترل و از وحدت ملی و اجتماعی لبنان حفاظت کنیم.

آمریکا مادر و ریشه تروریسم در جهان است/مخالف حضور لبنان در ائتلاف آمریکا هستیم

وی در ادامه سخنرانی سه شنبه خود به بحران داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: همگان می‌دانند که ما ضد داعش و ضد تفکرات تکفیری هستیم و گروه‌هایی تکفیری تهدیدی برای ساکنان و ملت‌های منطقه هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه مواضع ما در قبال ائتلاف بین‎المللی به مدیریت آمریکا ارتباطی به مواضع حزب الله در قبال داعش ندارد، گفت: ما اساسا ضد ائتلاف بین المللی در سوریه هستیم حال هدف می‌خواهد داعش باشد و یا نظام سوریه و علاوه بر آن با پیوستن لبنان به این ائتلاف موافق نیستیم.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: به نظر ما آمریکا مادر و ریشه تروریسم در جهان و حامی همیشگی دولت تروریستی صهیونیستی است.

وی در ادامه افزود: دولت آمریکا از لحاظ اخلاقی شایستگی رهبری ائتلاف بین المللی علیه تروریسم را ندارد.

لبنان با وجود کشمکش‌های سیاسی قادر به مبارزه با تروریسم است

دبیرکل حزب الله گفت: همه ملت‌های منطقه حق دارند در اهداف آمریکا از تشکیل این ائتلاف بین‌المللی شک و تردید داشته باشند.

وی تاکید کرد: لبنان با وجود کشمکش‌های سیاسی قادر به مبارزه با تروریسم از طریق ارتش، ملت و مقاومت است. کشورهای شرکت کننده در ائتلاف بین المللی ابتدا باید حمایت مالی و آموزش تروریست‌ها را متوقف و ارتش لبنان را تجهیز و مشکلات آوارگان سوری را حل کنند.

سید نصر الله به جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه اشاره کرد و گفت: پیروزی ملت فلسطین که یک پیروزی بزرگ سیاسی است را تبریگ می گویم زیرا مانع همه اهداف علنی و غیر علنی اسرائیل شده است.



توافق یمن؛ فرصتی تاریخی برای خروج از بحران

وی در پایان سخنرانی خود به ملت یمن به مناسب حصول توافقنامه سیاسی اشاره کرد و گفت: توافق در یمن فرصتی تاریخی برای خروج یمن از بحران و مشکلات پیچیده است.

دبیر کل مقاومت اسلامی لبنان در بخش پایانی سخنانش به تحولات بحرین اشاره و تاکید کرد از ملت بحرین که فعالیت‌های مسالمت آمیز خود را با هدف تحقق اهداف (انقلابشان) ادامه‌ می‌دهند، به نیکی یاد می‌کنیم. آنها با امید اینکه تحولات منطقه‌ای، آنها را به دستیابی به اهدافشان یاری رسانند،‌ فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند.

سید نصر الله افزود: ما جزئی از این امت هستیم و دوست داریم که ملت‌هایمان درد و رنج‌هایشان را پشت سر گذاشته و تهدیدات را به فرصت‌ها تبدیل کنند. منطقه فرا روی تهدید بزرگی قرار دارد و می‌توان این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:,

] [ 13:38 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

افسران - صرفا جهت یاد آوری ...

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:,

] [ 13:34 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه